FAQ
Ovde možete pronaći odgovore na najčešća pitanja i uslove kupovine, isporuke i reklamacije. Ukoliko imate dodatnih pitanja, pišite nam.
Narudžbine
Proizvode možete poručiti putem našeg sajta i neopozivi su. Prodavac je u dužnosti da ukoliko nije u stanju da isporuči naručene proizvode, obavesti Kupca putem e-mail-a ili telefonskim putem. U slučaju da je prozivod plaćen putem kartice, uplaćeni iznos će biti vraćen Kupcu istim putem. Ukoliko je Kupac poručio više proizvoda, a u slučaju da jedan od poručenih proizvoda ne može biti isporučen, iznos će biti umanjen za vrednost tog proizvoda, dok će ostatak proizvoda biti isporučen na naznačenu adresu.
Plaćanja
Plaćanje možete izvršiti na dva načina:
1. Lično, prilikom preuzimanja (plaćanje pouzećem).
2. Uplatom na tekući račun
Primalac: Areve D.O.O. Stefana Prvovenčanog 4, 11000 Beograd
Iznos: Upisati iznos koji se nalazi u redu „Ukupno“ u e-mail potvrdi.
Svrha uplate: Upisati broj narudžbine koji ste dobili u e-mail potvrdi.
Broj računa: 160-6000002019276-65
3. Platnom karticom, putem portala Banca Intese. Nakon potvrde porudžbine bićete preusmereni na portal za bezbedan unos Vaših podataka.
"Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za
informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije.
Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti
kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u
trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost
neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu."
„U ime AREVE.RS obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih
naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i
podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim
običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući
mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške
kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima
kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Areve.rs -a (i poslovni
partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.“
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
U slučaju vraćanja robe i povrata sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Areve je u obavezi da povrat vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povrat sredstava na račun korisnika kartice.
Isporuka
Rok za isporuku porudžbine je od 5 do 7 radnih dana na tržištu Srbije.
Dostavu pošiljki na teritoriji Srbije vrši BexExpress kurirska služba. Troškovi dostave se posebno naplaćuju i zavise od težine i vrednosti paketa, a ne od mesta dostave. Za više informacija o ceni poštarine posetite sajt DExoress-a ili pogledajte njihov kalkulator troškova ovde.
Kupac putem e-maila dobija potvrdu da je porudžbina spremna za slanje. Kurirska sližba će kontaktirati Kupca na broj telefona koji je Kupac ostavio prilikom poručivanja. Ako se desi da Kupac nije podigao paket, kurirska služba će Kupcu poslati obaveštenje na broj telefona, na kojoj adresi i u kom roku Kupac može preuzeti svoju pošiljku.
Reklamacije i povrati
Ukoliko postoji bilo kakav problem sa proizvodom koji je kupljen, slobodno nas kontaktirajte
U slučaju da dostavljeni model ili veličina proizvoda ne odgovaraju, kupac može da ga vrati ili zameni za drugi proizvod u roku od 30 dana, s tim što troškove transporta prilikom zamene snosi kupac. Pre slanja robe, kupac treba da obavesti Areve online prodavnicu o želji da se proizvod zameni, e-mailom na info@areve.rs
U slučaju da je dostavljeni proizvod neispravan ili pogrešan, troškove vraćanja snosi Areve online prodavnica.
Areve online prodavnica zadržava pravo da ne prihvati reklamiran proizvod ukoliko se vrati u korišćenom stanju.
Ukoliko postoji bilo kakav problem sa proizvodom koji je kupljen, slobodno nas kontaktirajte na info@areve.rs